niedziela, 15 lipca 2012

              Jeszcze raz

Powiedz mi mała
Dlaczego nie chciałaś ze mną iść, o nie

              Jeszcze raz samotnie spędzona wieczność. Jeszcze dzień spędzony w nicości
              Jeszcze nie wyrył imienia swego człowiek na mej duszy
              Jeszcze nie dotarł, choć już wyruszył. Za głosem mego serca podąża

Dobrze wiesz mała zostałaś mi tylko Ty, tylko Ty
Dlaczego boisz się, to co najgorsze za sobą mam
już za sobą mam

             Za głosem serca jeszcze raz
                          w świat moich marzeń wkroczył
             Jeszcze raz, ostatni raz,
                          mój spokój naruszył
             Jeszcze raz, ostatni raz,
                          pomieszał moje sny...

Więc dobrze jeśli chcesz przyrzekam Ci
już nigdy nie będzie między nami krat!
*

            Jeszcze tylko raz... 
                          pozwolił się wzruszyć... mi 

(*Dżem "Ostatnie widzenie")
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz