sobota, 11 sierpnia 2012


***

Ile miejsc opuściło moje serce
ile razy zszargane legło u mych stóp.
Gdzie było, jest teraz
na drodze do szczęścia zgubione.
Łkania mego... 

                Twój śmiech już nie zagłuszy.

Klątwa Twego istnienia
jest skazą na ludzkim przesłaniu miłości.
Jesteś ostatnią nutą w drodze do nicości
ostatnim szeptem dawno zapomnianych słów.
Ostatnim z ludzi...

                Bóg ukarał mnie, bym wierzył, że jestem Tobą...




***

Uwierzyć w przyszłość swą.
Stanąć z twarzą w stronę słońca zwróconą.
Niech moje włosy wiatr rozwieje.
Niech żyje, niech istnieje.
Niech trwa pogrążony w letargu zdarzeń.
Na pograniczu...

Na pograniczu jawy i ostatnich ludzkich marzeń.
Dotrzeć na skraj świata.
Dom opuścić rodzinny na zawsze.
By móc powiedzieć żyłem, wiem...

mój koniec już nadszedł ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz